سوالات متداول مشتریان

تمام اطلاعاتی که از نرم افزار نیاز دارید، در این صفحه پاسخ داده شده است.

CMMS PMWorks

Computerized Maintenance Management System

نرم ‌افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات CMMS

ارزیابی رایگان

آموزش رایگان

مشاوره رایگان

پشتیبانی رایگان

تحت وب

می‌خواهم در مورد نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS بیشتر بدانم.

این سوالی است که جواب آن را فقط خودتان می‌توانید بدهید. اما چند نکته است که ما برای راهنمایی به شما خواهیم گفت:

  • اگر شرکت شما آموزش کافی و عملکرد مناسبی در زمینه نگهداری و تعمیرات دیده و عملکرد داشته است، خریدن نرم افزار می‌تواند جهش فوق‌العاده‌ای در عملکرد شما ایجاد کند. خودکار کردن فرایندها توسط نرم‌افزار اجازه می‌دهد زمان بیشتری به روی تحلیل و برنامه‌ریزی صرف کنید. نتیجه این امر، اقدامات موثرتر و کاهش بیشتر خرابی‌ها است.
  • در صورتی که تعداد تجهیزات شما بسیار اندک و پیچیدگی تجهیزات کم باشد، می‌توانید خرید نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات را به بعد موکول کنید. به طور مثال یک سازمان با ۵ تجهیز خیلی به نرم‌افزار احتیاجی ندارد. چرا که مدیریت این تعداد تجهیز به شکل دستی کاملاً امکانپذیر است. هرچند گاهی اوقات به علت پیچیدگی تجهیزات یا حساس بودن آن‌ها، نرم‌افزار می‌تواند گزینه مناسبی برای مدیریت کارهای نت باشد.
  • اگر می‌خواهید استانداردهای ملی و بین‌المللی را دریافت کنید، نرم افزار نگهداری و تعمیرات یکی از مهم‌ترین اقدامات است. تمام استانداردهای موجود مثل Iso، داشتن این ابزار را یکی از پایه‌های مستندسازی داده‌ها و اخذ گواهی‌های مربوطه در نظر گرفته‌اند.

خواندن مقاله «نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات چیست؟» می‌تواند اطلاعات شما را درباره ماهیت و عملکرد نرم افزار های نگهداری و تعمیرات کامل تر کند.

نرم افزار نگهداری و تعمیرات PMWorks طوری طراحی شده است که با نیاز اکثر سازمان‌های صنعتی در حوزه‌های کاری مختلف سازگار باشد. درعین حال گزینه‌های بسیاری برای شخصی‌سازی صنایع مختلف لحاظ شده است که همه می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. در میان مشتریان PMWorks، شرکت‌هایی در صنایع مواد غذایی، فولاد، خودرو‌سازی، صنایع لبنی، چوب، ساختمانی و تأسیساتی و موسسات علمی- تحقیقاتی وجود دارد. همانطور که مشاهده می‌کنید شرکت‌هایی با حوزه‌های مختلف از PMWorks استفاده میکنند. می توانید دیگر سازمان‌های تحت پوشش خدمات ما را در صفحه مشتریان مشاهده نمایید.

به طور کلی نرم افزار‌های نگهداری و تعمیرات در مقایسه با دیگر نرم‌افزارهای سازمانی هزینه بیشتری دارند. چون پیچیدگی آن‌ها بسیار زیاد است و اغلب سال‌ها زمان می‌برد تا نرم‌افزاری در این حوزه تهیه شود.

اما اگر با استفاده از این نرم‌افزار بتوانید حتی جلوی یکی از خرابی‌های پرتکرار و پرهزینه سازمان را بگیرید، یعنی توانسته‌اید هزینه آن را جبران کنید. تجربه ما از مشاوره و استقرار سیستم نت در ۲۰۰ سازمان نشان داده است که بدون استثنا، استفاده درست از نرم افزار نگهداری و تعمیرات، باعث صرفه‌جویی در منابع مالی می‌شود.

نرم‌افزار نمی‌تواند کار شما را به عهده بگیرد یا اشکالات عمده در اجرای کارها را تصحیح کند. نرم‌افزار ابزاری است برای سرعت بخشیدن به کارها و دقیق‌تر انجام‌دادن‌شان. پس اگر در سیستم نت دچار مشکل اساسی هستید، نرم‌افزار نمی‌تواند این مشکل را حل کند و همان جریان معیوب ادامه پیدا خواهد کرد. ما تجربه‌های زیادی داریم از سازمان‌های بسیار بزرگ که هزینه‌های گزافی بابت نرم‌افزار پرداخته‌اند، اما چون پایه و اساس نت را درست درک نکرده‌اند، نرم‌افزار کمکی به آن‌ها نکرده است. در مقابل سازمان‌هایی بوده‌اند که با ابتدایی‌ترین نرم‌افزارها توانسته‌اند کار خود را به میزان فوق‌العاده‌ای بهبود دهند.

اگر فکر می‌کنید که سیستم شما دارای اشکالات یا کمبودهای اساسی است، بهتر است در ابتدا آموزش‌های نگهداری و تعمیرات لازم را در این زمینه مشاهده کنید.

نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات مانند نرم‌افزار برنامه‌ریزی تولید از جمله نرم‌افزارهای پیچیده در سازمان محسوب می‌گردد و باید توجه داشت که بحث نگهداری و تعمیرات بحثی تخصصی بوده و بدون دانش فنی و سابقه لازم در امر طراحی نرم‌افزارهای نت، موفقیت این مسئله با مشکل مواجه می‌شود. به همین دلیل است که توسعه‌دهندگان این نوع خدمات محدود بوده و بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری، بر خلاف مباحثی مانند حسابداری، مدیریت مالی، CRM و … وارد نت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی نمی‌شوند. تجربه ما هم ثابت کرده که حتی ورود شرکت‌های بزرگ به این مقوله، بدون توجه به عوامل ذکر‌شده، به شکست منجر خواهد شد. توصیه ما به مدیران محترم این است که در صورت تمایل به طراحی نرم‌افزار اختصاصی، حتما از گروه‌های حرفه‌ای و متخصص این امر در خارج سازمان کمک و مشاوره دریافت نمایند.

یک نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات خوب، نرم‌افزاری است که نیاز شما را در این زمینه برطرف کند. بنابراین قبل از هرچیز باید ببینید سازمان شما به چه چیزی نیاز دارد. هزینه کردن برای ماژول‌های مختلفی که سازمان شما نیازی به آن ندارد، هدررفت پول و انرژی است.

اما به طور کلی نرم‌افزارهای نت ماژول‌هایی دارند که مورد نیاز اکثر سازمان‌ها است. در زیر به بخشی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • ماژول آرشیو فنی: این ماژول پایه و اساس دیگر بخش‌ها است. در این ماژول تمام اطلاعات و آرشیو فنی شما مثل لیست تجهیزات، شناسنامه‌ها، درخت تجهیزات، لیست قطعات یدکی، پرسنل، پیمانکاران و غیره گردآوری می‌شود. هرچقدر این ماژول غنی‌تر باشد، در ادامه دست بازتری برای تحلیل اطلاعاتی خواهید داشت.
  • برنامه ریزی PM: در این بخش تمام فعالیت‌های تعمیراتی بر اساس زمان یا ساعت کارکرد تجهیز، برنامه‌ریزی شده تا در موعد مقرر به شما آلارم داده شود. شما باید بتوانید تمام چک‌لیست‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و غیره در این بخش وارد نرم‌افزار می‌شود.
  • انبار و قطعات یدکی: شما می‌توانید کنترل کامل موجودی قطعات خود را در این بخش داشته باشید. همینطور کنترل کنید که قابلیت لینک به نرم‌افزار انبار در اختیار شما قرار بگیرد. این مسئله باعث می‌شود بتوانید اطلاعات را به‌روز و کامل از آن دریافت کنید.
  • درخواست کارهای EM: یکی از مهم‌ترین ماژول‌ها که بسیاری از گزارشات کاربردی نت، از این ماژول اطلاعات خود را دریافت می‌کنند. در این ماژول باید بتوانید برای تجهیزات خود درخواست اضطراری تعریف کرده و شرح اقدامات انجام شده (مثل قطعات مصرفی، پرسنل استفاده‌شده، تحلیل خرابی، زمان توقف و غیره) و تحلیل خود را از اتفاقی که برای تجهیز افتاده، بیان کنید.
  • گزارشات و نمودارها: میوه و ثمره کار شما در ماژول‌های قبلی در این ماژول به دست می‌آید. با تهیه گزارشات و شاخص‌های مختلف نگهداری و تعمیرات، حالا باید قابلیت این را داشته باشید که کار خود را پایش کرده و در جهت رفع نقص یا بهبود آن تلاش کنید. حتما دقت کنید که شاخص‌های مدنظر شما، توسط نرم‌افزار پوشش داده شود.

برای بررسی بیشتر و دقیق تر، می توانید به فیلم های نرم افزار مراجعه کنید.

این مورد بستگی به تعداد پرسنل، تجهیزات سازمان، میزان داده‎های موجود در رابطه با تجهیزات و سطح سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات مجموعه دارد. البته پیاده‌سازی سیستم مدیریت نت و همچنین نرم‌افزار آن در سازمان، جزئی از فعالیت‎های سخت و زمان‌بر است و به برنامه ریزی خاص خود نیاز دارد. اما کمترین زمان گرفتن خروجی مناسب در حوزه نرم افزار PMWorks  مدت ۳ ماه می‌باشد.
در نظر داشته باشید که نرم افزار PMWorks بسیار ساده طراحی شده است و کاربری آن آسان است. در طراحی این نرم افزار تلاش شده از پیچیدگی‌های دیگر نرم‌افزارهای نگهداری و تعمیرات جلوگیری شود.

توجه کنید که نرم‌افزار زمانی بیشترین اثرگذاری را دارد، که تیم فنی شما تسلط کافی را به روی سیستم نگهداری و تعمیرات داشته باشند. در غیر این صورت نرم‌افزار نمی‌تواند مشکلات اساسی شما در این زمینه را حل کند. از نظر نیازمندی‌های اطلاعاتی شما باید حداقل موارد زیر را تا حد امکان فراهم کنید:

  • لیست و شناسنامه تجهیزات
  • درخت تجهیزات (که بسیار مهم است)
  • لیست و شناسنامه قطعات یدکی
  • چک‌لیست‌های نگهداری و تعمیرات
  • لیست خرابی‌های کارکردی.

در نظر بگیرید که برای استقرار نرم‌افزار، نیازی به کامل بودن همه این اطلاعات نیست. اطلاعات نگهداری و تعمیرات را باید طولانی مدت نگاه کنید و اگر در قسمتی کاستی مشاهده می‌شود، برای رفع آن در طول زمان برنامه‌ریزی کنید. گاهی اوقات سازمان‌ها به شکل موازی و در هنگام استقرار نرم‌افزار به جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات خود اقدام می‌کنند.

قابلیت‌های نرم‌افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات آویژه PMWorks چیست؟

هر نرم افزار نگهداری و تعمیرات باید از قابلیت برنامه‌ریزی و اعلام هشدار برخوردار باشد. PMWorks هم در این زمینه می‌تواند فعالیت‌های نگهداری و تعمیرات را بر اساس زمان ثابت یا ساعت کارکرد تجهیزات برنامه‌ریزی کرده و با آلارم دادن در موعد مشخص هرکدام، شما را از انجام آن مطلع کند.

با هر بار ورود به آن، لیست فعالیت‌های PM در انتظار انجام به کاربر نشان داده می‌شود. علاوه بر این، در صورت ایجاد تأخیر در انجام فعالیت، این مورد را به کاربر یادآوری کرده و در صورت تکرار، تغییر برنامه‌ریزی فعالیت را درخواست می‌کند.

ساختمان هم نوعی تجهیز به حساب آمده و فعالیت‌های PM برای آنها مصداق بارز دارد. در برخی از صنایع و سازمان‌ها، ساختمان جزو دارایی‌های مهم و حیاتی قلمداد می‌شود. بنابراین ایجاد سازوکاری برای مدیریت صحیح آنها ضروری است. در نرم‌افزار PMWorks با تهیه شناسنامه‌های ساختمان و تعریف فعالیت‌های مربوطه، می‌توان اقدام به برنامه‌ریزی مناسب برای نگهداری هرچه بهتر ساختمان‌ها نمود.

ماژول قطعات یدکی این قابلیت را به شما می‌دهد که شناسنامه کامل هرکدام از قطعات را داشته باشید و بتوانید تشخیص دهید که موجودی هرکدام از قطعات شما در انبارهای مختلف سازمان به چه میزان است.

در قسمتی دیگر، اگر یکی از قطعات شما به حداقل موجودی خود برسد، نرم‌افزار به شما هشدار می‌دهد تا نسبت به خرید مجدد آن اقدام کنید.

گزارشات فوق‌العاده مفیدی در این زمینه قابل دسترسی است که از جمله آن: مقدار مصرف قطعات یدکی به تفکیک هر تجهیز، هر فعالیت، هر زمان و گزارش هزینه مصرفی قطعات است.

قابلیت ارتباط نرم‌افزارهای سازمانی توسط خیلی از مشتریان محترم درخواست می‌شود. نرم‌افزار PMWorks می‌تواند به شکل آنلاین و آفلاین به نرم‌افزارهای سازمانی شما متصل شود. اطلاعاتی مثل کنترل موجودی قطعات یدکی یا اطلاعات هزینه‌ای به این شکل قابل انتقال بین نرم‌افزارها است.

لینک بین نرم افزار آویژه PMWorks و نرم افزار انبار را می توانید در این فیلم مشاهده کنید.

نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات PMWorks هم به شکل تک‌کاربره و هم به شکل تحت شبکه قابل استفاده است. البته باید در نظر داشت که این نرم‌افزار مخصوص سازمان‌های متوسط و کوچک طراحی شده است. بنابراین اگر بخواهید به طور مثال ۱۵۰ کاربر را برای نرم‌افزار تعریف کنید، بهتر است از نرم‌افزارهای حرفه‌ای و بزرگ مثل MKMS استفاده نمایید. نرم‌افزار PMWorks قابلیت استفاده توسط ۳۰ کاربر را دارا می‌باشد.

نه تنها پرسنل خود، که پرسنل پیمانکاران هم در نرم‌افزار قابل تعریف هستند. به این ترتیب علاوه بر شناسنامه کامل افراد، گزارشاتی مثل زمان کار هرکدام از کارکنان، شرح فعالیت‌های آنان، مجموع زمان فعالیت کارکنان در بخش‌های PM یا EN، نفرساعت صرف‌شده در بخش‌های EM و PM و غیره در اختیار شما خواهد بود.

یکی از کاربردی‌ترین ماژول‌های یک نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات، ماژول تحلیل ریشه‌ای خرابی‌ها است. این ماژول تحلیل دقیقی از نوع و تعداد خرابی‌های تجهیزات شما را آماده می‌کند. به این صورت شما می‌توانید متوجه شوید که کدام تجهیزات شما بیشتر خراب می‌شوند و خرابی‌های آنان شامل چه مواردی است.

نرم‌افزار PMWorks یک قدم فراتر می‌رود و علاوه بر خرابی‌ها، هرکدام از علل و دلایل خرابی را هم برای شما استاندارد می‌کند. در نتیجه شما علاوه بر اینکه می‌توانید آمار یک خرابی را به دست آورید، عللی که منجر به آن خرابی می‌شوند را هم تحلیل کنید.

نمونه ای از گزارشات تحلیل ریشه ای خرابی ها را می توانید در این فیلم مشاهده کنید.

شناسنامه تجهیز مهم‌ترین سند برای آرشیو اطلاعات فنی تجهیز است. در نرم‌افزار PMWorks این مسئله مهم در ۲ بخش بررسی می‌شود. یکی اطلاعات کلی (مثل کد تجهیز، مدل، سازنده، محل تجهیز، ضمانت‌نامه و غیره…) و بخش دیگر شامل اطلاعات فنی و تخصصی (مثل قطعات یدکی مصرفی، درخت تجهیزات (نقشه انفجاری)، پیمانکاران مربوطه، مشخص‌های فنی خاص، روغن‌های مصرفی و غیره) می‌شود.

شما می‌توانید هر مورد دیگری که مدنظر سازمان هست را هم به این موارد اضافه کنید تا شناسنامه کامل‌تر و غنی‌تری داشته باشید.

درخت تجهیز مبنای تعریف فعالیت‌های PM و EM در نرم‌افزار است. به همین خاطر باید نهایت دقت را در تعریف آن‌ها داشته باشید.

در نرم‌افزار PMWorks امکان تعریف درخت تجهیز تا ۳ لایه وجود دارد. لایه اول، تجهیز، لایه دوم، زیرسیستم و لایه سوم، قطعه جزئی که ممکن است در آن زیرسیستم مدنظر شما باشد.

هرکدام از تخصص‌های کاری در نرم‌افزار PMWorks تحت عنوان یک رسته کاری قابل تعریف است. به این ترتیب شما می‌توانید کارهای مکانیکی، الکتریکی، تأسیساتی یا ابزار دقیق را به طور مجزا تعریف کرده و هرکدام از فعالیت‌ها را به متخصص آن امر واگذار کنید. در قسمت PM هم می‌توانید فعالیت‌های هر رسته کاری را جدا کرده و چک‌لیست مخصوص آن (مثلاً همه فعالیت‌های مکانیکی یا الکتریکی) را جداگانه پرینت و در اختیار تیم مربوطه قرار دهید.

نمونه ای از گزارش رسته های کاری را می توانید در این فیلم مشاهده کنید.

پوشش کامل گزارشات و شاخص‌های کلیدی عملکرد مدیریت نگهداری و تعمیرات KPI

از مهم‌ترین اهداف ما برای ارائه خدمات به مشتریان، کاهش هزینه‌های خرابی آن‌ها است. نرم افزار نگهداری و تعمیرات بدون داشتن این تحلیل، ناقص خواهد بود.

هزینه‌های نگهداری و تعمیرات در PMWorks در ۴ حوزه هزینه قطعات یدکی، هزینه نفرساعت پرسنل، هزینه تعمیرات پیمانکار و هزینه کل تعمیرات محاسبه می‌گردد. با ورود این داده‌ها می‌توانید به راحتی متوجه شوید که در بازه زمانی دلخواه یا به تفکیک هر تجهیز، چه میزان هزینه برای تعمیرات صرف شده است.

بررسی این گزارشات و نمودارها شما را ترغیب می‌کند که اقدامات لازم برای کاهش این هزینه‌ها را هرچه زودتر انجام دهید. مطمئن باشید که کل سازمان، با پایین آمدن هزینه‌ها بسیار عالی‌تر به فعالیت ادامه خواهد داد.

علاوه بر فیلم های نرم افزار در این زمینه، می توانید به مقاله برای کاهش هزینه‌های تعمیراتی و کاهش توقفات تجهیزات بدلیل خرابی چه کنید؟ هم رجوع کرده و مطالعه کنید.

گزارش مصرف قطعات یدکی در نرم افزار نگهداری و تعمیرات به شما نشان می‌دهد:

  • هر قطعه یدکی به چه تعداد مصرف شده است.
  • هر قطعه در چه تجهیزاتی مصرف شده است.
  • سازمان چقدر هزینه برای آن‌ها پرداخت کرده است.

حتی می‌توانید گزارشات متنوع‌تری هم از این قسمت دریافت کنید. به طور مثال:

  • هرکدام از تجهیزات شما (بخصوص تجهیزات حساس) کدام قطعات را و به چه میزان مصرف کرده‌اند.
  • هزینه این قطعات برای تجهیزات شما چقدر بوده است.
  • در هرکدام از فعالیت‌های اضطراری یا پیشگیرانه چقدر قطعه مصرف شده است.

گزارشات تحلیل خرابی برای به تفکیک تمام تجهیزات و زیرسیستم‌های آن‌ها در PMWorks وجود دارد.

این گزارش به شما نشان می‌دهد که کدام تجهیزات شما بیشتر خراب می‌شوند و این خرابی‌ها از کدام نوع هستند.

علاوه بر این می‌توانید به طور کامل متوجه شوید که هر خرابی، به چه علت اتفاق می‌افتد. این گزارش اثر فوق‌العاده‌ای روی عملکرد و برنامه‌ریزی شما برای کاهش خرابی دارد. با این گزارشات به راحتی می‌توانید متوجه شوید که هر تجهیز شما، به چه علت خراب می‌شود. بنابراین فقط یک قدم تا رفع آن و توقف خرابی فاصله خواهید داشت.

فیلم گزارش تحلیل خرابی می تواند تصویر خوبی از این گزارشات در نرم افزار آویژه PMWorks به شما بدهد.

نرم‌افزار PMWorks در حال حاضر در ۱۷ صنعت مختلف به کار گرفته شده است. ماژول‌ها و گزارشات این نرم‌افزار تمامی نیازهای صنایع مختلف را بر اساس استاندارهای نگهداری و تعمیرات پوشش می‌دهد. اما گاهی یک صنعت یا سازمان خاص نیاز به گزارش ویژه‌ای دارد که برای دیگران مصداق پیدا نمی‌کند.

در این حالت پس از درخواست سازمان محترم، تیم فنی آن را بررسی کرده و در صورتی که با استانداردهای نگهداری و تعمیرات تضادی نداشته باشد، آن را برای مشتری اعمال خواهد کرد.

یکی از بهترین گزارشات برای تحلیل و سنجش عملکرد تیم نت، همین گزارش است. بررسی این نمودار در بازه‌های زمانی بلند، به شما نشان می‌دهد که تیم شما چقدر زمان روی هرکدام از این فعالیت‌ها صرف کرده است. نرم افزار نگهداری و تعمیرات PMWorks می‌تواند این گزارش را هم به صورت تعداد دستورکار و هم به شکل نفرساعت صرف‌شده روی هرکدام از فعالیت‌های ذکرشده به شما نشان دهد. با مقایسه این موارد، می‌توانید برنامه‌ریزی لازم برای کاهش EM و افزایش PM را به راحتی انجام دهید.

همچنین امکان گزارش گیری در بازه های زمانی مختلف و در تناوب های متفاوت وجود دارد. نرم افزار برای تهیه گزارشات مختلف، آزادی عمل کامل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

در نرم‌افزار، سال کاری تنها برای انجام برنامه‌ریزی و زمان‌بندی فعالیت‌های PM وجود دارد.
در واقع سال کاری به هیچ یک از قسمت‌های دیگر نرم‌افزار ارتباطی پیدا نمی‌کند.
امکان گزارش‌گیری در نرم افزار نیز به صورت نامحدود در بازه‌های زمانی مختلف امکان‌پذیر است. در واقع با وارد کردن بازه زمانی مدنظر گزارش‌های هر سال و هر ماهی که مدنظر باشد تولید می‌گردد.

قانون پارتو یا ۸۰/۲۰ یکی از معروف‌ترین قوانین کاربردی برای مدیریت فعالیت‌ها و همچنین زمان است.

به طور خلاصه در بحث خرابی‌های کارکردی، این قانون بیان می‌کند که ۸۰ درصد خرابی‌های یک مجموعه، از ۲۰ درصد تجهیزات آن ناشی می‌شود. این یعنی اگر جلوی خرابی ۲۰ درصد از تجهیزات حساس را بگیرید، ۸۰ درصد از خرابی‌های شما کاهش پیدا می‌کند.

گزارش پارتو توقفات دقیقاً به دنبال همین هدف است. این گزارش لیست تجهیزاتی که بیش از همه متوقف می‌شوند را برای شما مشخص کرده تا بتوانید با استفاده از آن و همینطور گزارش تحلیل خرابی (RCFA) توقفات آن را کاهش دهید.

این گزارش را بسیار جدی بگیرید. چرا که در قالب یک نمودار، تمام آن چیزی که نیاز دارید به روی آن تمرکز کنید را به شما نشان خواهد داد.

قیمت و نحوه پشتیبانی نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS PMworks چگونه است؟

امروزه پشتیبانی اکثر نرم‌افزارهای سازمانی به شکل آنلاین انجام می‌شود تا سرعت و دقت بیشتری داشته باشد. نرم‌‌افزار PMWorks هم از این قائده مستثنی نیست و خدماتش را به صورت کاملا آنلاین انجام می‌دهد. مشتریان نرم‎افزار ما با وجود پراکندگی جغرافیایی، به ندرت نیاز به حضور فیزیکی در محل داشته‌اند. با توجه به سادگی کار با نرم‌افزار، وجود فایل‌های راهنما و دوره کامل آموزش نت، مشاوره و پشتیبانی نرم‌افزار به راحتی از طریق ایمیل و نرم‌افزارهای رایج ریموت انجام می‌گیرد.

خریداران تمام نسخه‌های نرم‌افزار PMWorks از پشتیبانی رایگان بهره‌مند خواهند شد. در این مدت ما تمام مشکلات و درخواست‌های شما را به طور کامل پیگیری کرده و در صورت نیاز شخصی‌سازی‌های لازم را هم اعمال خواهیم کرد. پس از اتمام پشتیبانی رایگان، شما مختار هستید که پشتیبانی‌های یکساله ما را خریداری کرده و یا اینکه بدون پشتیبانی به کار با نرم‌افزار ادامه دهید.

توجه کنید که هیچ اجباری به خرید پشتیبانی برای نرم‌افزار نیست. بنابراین شما می‌توانید بدون پشتیبانی به طور کامل از نرم‌افزار استفاده کنید.

به همراه تمام نسخه‌های نرم‌افزار، پشتیبانی رایگانی برای استفاده بهتر شما ارائه می‌شود. در این مدت شما به طور مداوم با کارشناسان ما در ارتباط هستید تا بتوانید اطلاعات خود را وارد نرم‌افزار کرده و بهره‌برداری از آن را به بهترین شکل انجام دهید. همینطور اگر مشکلی در کار با نرم‌افزار اتفاق بیفتد، تیم فنی ما به سرعت با شما ارتباط گرفته و آن را رفع خواهند کرد.

پس از اتمام پشتیبانی رایگان، سازمان شما مختار است که پشتیبانی یکساله نرم‌افزار را تهیه کند. در غیر اینصورت می‌توانید به طور کامل از نرم‌افزار تا هر زمان که مایل باشید، استفاده کنید. پشتیبانی ما به شکل کاملاً آنلاین و سریع بوده و از طریق درخواست‌هایی که از سمت شما برای ما ارسال می‌شود، انجام می‌گیرد.

علاوه بر پشتیبانی فنی، ۲۲ دوره تخصصی آموزش نگهداری و تعمیرات هم همراه با نرم‌افزار ارسال می‌شود تا تیم فنی شما از نظر پشتیبانی آموزشی هیچگونه کمبودی را احساس نکنند. این دوره‌های آموزشی در سایت ما به طور جداگانه به فروش می‌رسد. اما سازمان‌هایی که نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات PMWorks را تهیه کنند، به طور رایگان از این دوره‌ها بهره‌مند خواهند شد.

آموزش نرم‌افزار به طور کامل از طریق کتاب راهنمای کامل و فیلم‌های آموزشی برای شما تهیه شده است. توضیح کامل ماژول‌ها، قابلیت‌های نرم‌افزار و راهنمای قدم به قدم آن به طور جامع در اختیار شما قرار می‌گیرد. از طریق این فایل‌ها به راحتی می‌توانید به نحوه کاربری نرم‌افزار مسلط شوید.

علاوه بر این، ما ۲۲ دوره آموزش تخصصی نگهداری و تعمیرات هم برای شما ارسال خواهیم کرد. این دوره‌ها یک پکیج کامل آموزشی است که از پایه‌های مفهومی نت تا مباحث پیشرفته را شامل می‌شود. این پکیج به طور جداگانه در سایت قرار گرفته تا همکاران محترم بتوانند از آن استفاده کنند، اما سازمان‌هایی که نرم‌افزار نت PMWorks را تهیه می‌کنند، می‌توانند این پکیج را به طور رایگان دریافت نمایند.

نرم‌افزار PMWorks در حال حاضر در ۲۰ صنعت مختلف به کار گرفته شده است. ماژول‌ها و گزارشات این نرم‌افزار تمامی نیازهای صنایع مختلف را بر اساس استاندارهای نگهداری و تعمیرات پوشش می‌دهد. اما گاهی یک صنعت یا سازمان خاص نیاز به گزارش یا ویژه‌ای دارد که برای دیگران مصداق پیدا نمی‌کند.

در این حالت پس از درخواست سازمان، تیم فنی ما آن را بررسی کرده و در صورتی که با استانداردهای نگهداری و تعمیرات تضادی نداشته باشد، آن را برای مشتری اعمال خواهد کرد.

با توجه به شرایط اقتصادی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید نرم‌افزار سازمانی، هزینه آن است. نرم‌افزار PMWorks در مقایسه با دیگر نرم‌افزارهای نگهداری و تعمیرات از هزینه بسیار کمتری برخوردار است. به همین دلیل به سادگی می‌توانید آن را تهیه و در سازمان خود به کار بگیرید.

با توجه به ماژول‌هایی که انتخاب می‌کنید و تعداد کاربری که از نرم‌افزار استفاده خواهند کرد، قیمت نرم‌افزار متغیر خواهد بود. دموی نرم‌افزار، لیست ماژول‌ها و هزینه دقیق آن‌ها با پرکردن فرم مشخصات، برای شما ارسال خواهد شد.